سامرند گیمز

درباره ما

____ داستان فعالیت ما از سال 1395 شروع میشه، زمانی که تصمیم گرفتیم تا بازی سازی رو به عنوان شغل اصلیمون انتخاب کنیم. در ابتدای مسیرمون با ساخت بازی های HTML5 سعی کردیم تا تجربه بدست بیاریم و آزمون و خطا های زیادی رو داشتیم. از اون زمان همه چیز خیلی سریع گذشته و مسیر سخت و پر پیچ و خمی رو طی کردیم. خوشبختانه در حال حاضر توسنتیم خودمون رو به عنوان یک شرکت فعال در صنعت بازی تثبیت کنیم. (ولی این داستان تغییر کرده!!! متن پایین رو بخونید) ____

هیچوقت دوست نداریم گذشته رو فراموش کنیم چون پر از خاطره و تجربه هست. به همین دلیل داستان قدیمی خودمون رو پاک نکردیم و بهش این داستان جدید رو اضافه میکنیم. الان دیگه سامرند اون شرکت فعال و تثبیت شده در بازی نیست، یک ارتش دونفره از دو دوست دیرینه که این باعث میشه سامرند هیچوقت خاموش نشه بلکه ما به هرشکلی اونو زنده نگه میداریم حتی اگر دونفر باشیم. الان سامرند فقط و فقط با دونفر حرکت میکنه، ما این مجموعه رو بنا کردیم و ازین به بعد هم این مسیر رو ادامه میدیم. در طول این سال ها تونستیم مهارت های فردی خودمون رو توسعه بدیم، بنابر این سعی میکنیم از تمام توانایی های فنی، هنری و خلاقانه حتی در سطح دو نفر، برای ادامه راه استفاده کنیم.

DSC_0435 (2) (1) (2)

آرش ابراهیمی

Co - Founder
عاشق بازی های ویدئویی و همیشه انیمیشن و سینما!
از نوجوانی تا الان با بهنام کلی فیلم و انیمیشن ساختیم. من در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دوره های گرافیک رو گذروندم و در دانشگاه آزاد هم رشته معماری رو انتخاب کردم (پر از فارغ التحصیل بیکار مثل من) فقط چون به دنیای هنر و علاقه داشتم !!!! البته این اشتباه رو دیگه تکرار نکردم و در مقطع کارشناسی ارشد، تجارت الکترونیک رو انتخاب کردم.
علاقه من به هنر هیچوقت تمومی نداره، بارها سعی کردم برنامه نویسی انجام بدم از CSS و HTML و PHP بگیرید تا زبان های دیگه ولی فهمیدم من اینکاره نیستم. من یک هنرمندم.
فعالیت هایی که من انجام میدم :
– کانسپت و طراحی (دوبعدی و سه بعدی)
– انیمیشن سازی
– موسیقی
– کارگردانی
DSC_0435

بهنام سپهری

Co - Founder
من تا چشم باز کردم دیدم گیمرم.
 من دوره کارشناسی رو در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه سجاد مشهد گذروندم. بعد یکسال انصراف دادم و رفتم رشته معماری. علاقه ای که به دنیای سینما و بازی داشتم رو نتونستم کنار بزارم، این بود که برخلاف رشته های تحصیلیمون، در سال 95 دونفری شروع به بازی سازی کردیم، و مدتی بعد سی شارپ (#C) رو شروع کردم و امروز من یک برنامه نویس هستم، البته یک برنامه نویس هنرمند، خوبیش به اینه که هروقت نیاز به کمک در طراحی داشته باشیم من سریع اونجا هستم.
 
فعالیت هایی که من انجام میدم :
– طراحی و مدلسازی (سه بعدی)
– برنامه نویسی (متخصص #C)
– تخصص در یونیتی، کانستراکت، آنریل انجین
– نویسندگی
 

همکاران خوبمون که تو این مدت در کنارمون بودن

IMG_20200516_102227

سهیل سیرجانی

3D Modeling
uknown

نیما قراب

VFX & 3D Artist
bb32bf1c75462ecdad08de07c83cc2878e602e8d

علیرضا کرمپور

Digital Artist
DSC_0435 (2) (1) (1)

حسام صادق زاده

Concept Artists
DSC_0435 (2) (1) (3)

کسری درخشان

3D Artist
DSC_0435 (2) (1) (4)

سیده زهرا نبوی

Content Creation
IMG_20200516_102227

سهیل سیرجانی

3D Modeling
uknown

نیما قراب

VFX & 3D Artist
bb32bf1c75462ecdad08de07c83cc2878e602e8d

علیرضا کرمپور

3D Artist
DSC_0435 (2) (1) (1)

حسام صادق زاده

Concept Artists
DSC_0435 (2) (1) (3)

کسری درخشان

3D Artist
DSC_0435 (2) (1) (4)

سیده زهرا نبوی

Content Manager
اردیبهشت 99
سامرند یک ارتش دو نفره
4 سال از شروع کار ما گذشت، در این مدت افراد زیادی با ما کار کردن، اما حقیقتی تلخ در این دنیای فانتزی بازی ها وجود داره، بدون حمایت یک شرکت نمیتونه رشد کنه. اینجا بود که با ناامیدی بیشتر اعضای تیم روبه رو شدیم، دوستانمون کم کم از بازی سازی خارج شدن چون امیدشون رو از دست دادن. حالا ما دوباره یک تیم دونفره مردمی هستیم که داریم با انگیزه این مسیر رو ادامه میدیم چون هیچوقت خسته نمیشیم.
اردیبهشت 99
شهریور تا بهمن 98
همکاری 6 ماهه با شتابدهنده فردوسی
ما طی این چند سال حامی خودمان بودیم تا اینکه در دورهمی بازی سازان با نام "ریلود" با شتابدهنده کسب و کار فردوسی آشنا شدیم، اینجا نقطه ای بود که نیاز به یک حامی خوب در کنارمان رو حس کردیم و این همکاری 6 ماه ادامه داشت و حالا به پایان رسیده و ما خاطرات خوبی رو این مدت با این مجموعه داشتیم.
شهریور تا بهمن 98
مهر 1397
ورود به بازار اندروید
بازی سازی یعنی هنر و هنر یعنی خلاقیت در کنار کسب تجربه. برای بدست آوردن نتایج خوب بازی های تحت وب، به ما تجربه کافی دادن که به سمت پلتفرم اندروید حرکت کنیم.
مهر 1397
اسفند 1396
شرکت کیان ماندگار رسام
این نقطه ای بود که تصمیم گرفتیم دیگه یک تیم دو نفره نباشیم، کسب و کار رو توسعه بدیم و هر کسی که دوست داره یه بازی ساز باشه رو دور هم جمع کنیم بنابر این فعالیتمون رو رسمی تر کردیم و جنبه حقوقی بهش دادیم، از این تاریخ به بعد با عنوان "سامرند" و تحت نام حقوقی شرکت "کیان ماندگار رسام" عضو بنیاد ملی بازی های رایانه ای شدیم.
اسفند 1396
شهریور 1395
تشکیل یک رویا
از یک دفتر کوچک کارمون رو شروع کردیم اوضاع کسب و کار بد نبود اما یک دفعه تصمیم گرفتیم تمام وقتمون روی بازی سازی بزاریم، چیزی که از سال ها قبل هر زمان که وقت اضافه داشتیم یک قدم به سمتش بر میداشتیم. بازی های HTML5 نقطه شروع کار ما بودن و تجربه های زیادی از این مسیر بدست آوردیم.
شهریور 1395